مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 17:252023-12-29اقتصادي

راویان پیشرفت| اشتغالزایی کارخانه بارز کردستان به 1600 نفر افزایش می یابد


مدیر واحد بهره برداری کارخانه لاستیک بارز کردستان گفت: با اجرای فاز توسعه بارز کردستان در سه فاز، میزان اشتغالزایی این کارخانه از هزار نفر به هزار و 600 نفر خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، دومین اردوی راویان پیشرفت کردستان به همت سازمان بسیج رسانه سپاه بیت المقدس و با حضور خبرنگاران به منظور انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش های دولت سیزدهم برای ارتقای زیرساخت های صنعتی و افزایش اشتغالزایی در این استان برگزار شد.

در این اردو که خبرنگاران و برخی مسوولان رسانه های کردستان حضور داشتند، از کارخانه لاستیک سازی بارز بازدید شد و خبرنگاران در جریان میزان تولید، میزان اشتغالزایی و نقش این کارخانه در اقتصاد استان قرار گرفتند تا با اطلاع رسانی به مردم ایمد بیافرینند.

 مدیر واحد بهره برداری کارخانه لاستیک بارز کردستان در بازدید خبرنگاران از این کارخانه اظهار داشت:  کارخانه لاستیک بارز کردستان اکنون جدیدترین و پیشرفته ترین کارخانه تولید لاستیک های رادیال سواری ایران است.

 ادریس رحمانی با اشاره به اینکه گروه صنعتی بارز 50 درصد از تولید تایر داخل ایران را تامین می کند، اضافه کرد: بارز کردستان نیز زیرمجموعه این گروه صنعتی است و در تولید محصولات رادیال سواری، وانت و ون در حال فعالیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راویان پیشرفت| اشتغالزایی کارخانه بارز کردستان به 1600 نفر افزایش می یابد

راویان پیشرفت| اشتغالزایی کارخانه بارز کردستان به 1600 نفر افزایش می یابد